Teraz jest 20 wrz 2021, 11:20




Utworz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lip 2020, 08:11 

Dołączył(a): 02 sty 2008, 20:49
Posty: 592
Lokalizacja: Dupice
Kellys E-Carson. Wstępnie oglądałem z ciekawości ceny baterii. Nowa o tej samej pojemności 1500zł. Magicy pewnie też regenerują, ale na razie się tym nie przejmuję. Myślę że kilka sezonów na tym pojeżdżę.


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2020, 09:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2014, 20:40
Posty: 1461
Lokalizacja: Częstochowa
Bateria jak bateria,jeśli nie będzie rozładowywana na full pożyje dłużej.Nie wiem jakiego typu tam jest akumulator ale nawet producenci samochodów elektrycznych zalecają aby ładować już gdy do absolutnego rozładowania zostanie 40% co ma znacznie przedłużyć żywotność,ale pewnie masz w papierach jakieś zalecenia.


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2020, 18:13 

Dołączył(a): 08 lut 2005, 10:43
Posty: 8763
Lokalizacja: Włodowice
Różnica kolosalna w cenie baterii o podobnej pojemności - do Twojego 1500zł a do Boscha ok. 3500zł :evil:

_________________
JuraPolska.com - z nami poznasz Jurę - usługi przewodnickie, wycieczki piesze, rowerowe po Jurze K-Cz; spływy kajakowe Pilicą, Liswartą, Nidą.
Kajakiem, pieszo, rowerem między Wartą, Nidą i Pilicą - blog wycieczkowy.
Towarzystwo Jurajskie


Gora
 Zobacz profil WWW  
 
PostNapisane: 23 lip 2020, 16:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2009, 18:25
Posty: 1938
Lokalizacja: Jura Płn
Kupił elektryka a "tera" wyłącza prąd by spalać kalorię i oszczędzać baterię :twisted: :shock:

_________________
Kill on tour '(^^)'
ObrazekObrazekObrazek


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2020, 18:06 

Dołączył(a): 02 sty 2008, 20:49
Posty: 592
Lokalizacja: Dupice
Cytuj:
wyłącza prąd by spalać kalorię i oszczędzać baterię :twisted:


Pisałem że skąpstwo z człowieka wychodzi!


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2020, 17:46 

Dołączył(a): 27 sie 2020, 17:42
Posty: 1
Można skorzystać z Rubbee, wtedy nie trzeba kupować roweru elektrycznego, wystarczy zwykły i zamontować Rubbee i jest ebike.


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2020, 14:25 

Dołączył(a): 15 gru 2009, 15:13
Posty: 548
Lokalizacja: Częstochowa
W piątek 28 sierpnia zrobiłem sobie na elektryku 151 km (141 km bez dojazdu do Dworca Głównego w Częstochowie) ze stacji PKP Wiesiółka przez Chechło, Golczowice, Troks, Jangrot, "Białą Drogę" do Ojcowa, po drodze pętla p. Dolinę Młynnicką i Pieskową Skałę. W Ojcowie w kawiarni "Niezapominajka" doładowanie 1,5 h, czas na spacer, powrót p. Dolinę Młynnicką (drugi przejazd), Wielmożę, "Białą Drogę", Trzyciąż, Chełm, Gołaczewy, Kaliś, Bydlin, Kwaśniów, Chechło, Niegowonice do stacji PKP Łazy. Podjazdów cała masa, zwłaszcza dają popalić na odcinku Troks - Jangrot. Na takie trasy zabieram zestaw do ładowania. Zawsze można gdzieś tam się podpiąć. Te 1,5 h dało mi komfort prawie pełnej baterii w drodze powrotnej, gdzie mogłem sobie pozwolić na większe wspomaganie. Znając swoje możliwości, na zwykłym rowerze nie zaliczyłbym tej trasy.


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2020, 14:30 

Dołączył(a): 02 sty 2008, 20:49
Posty: 592
Lokalizacja: Dupice
Lepsze od motoru !

Bo ciche i wszędzie da się wjechać, długodystansowe, a do tego odpadają części, oleje, filtry i opłaty :)


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2020, 10:23 

Dołączył(a): 15 gru 2009, 15:13
Posty: 548
Lokalizacja: Częstochowa
W piątek 18 września zrobiłem kolejną trasę na elektryku z Częstochowy przez Siewierz, Chruszczobród, Okradzionów, Sławków do Jaworzna Szczakowej - Park Gródek - Dąbrowa Górnicza Gołonóg PKP. Dane z licznika: dystans (w tym powrót z dworca głównego PKP Częstochowa do domu) - 127 km (132 km) / czas jazdy - 7 h 12 min / średnia prędkość - 18,40 km/h. W Sławkowie (Austeria) doładowanie baterii ok. 60 minut. Trasa wycieczki: Częstochowa Północ (8:30) - Brzeziny - Łysiec - Starcza (10:20) - Pakuły - Ligota Woźnicka - Woźniki (11:00) - Cynków - Strąków - Brudzowice - Dziewki - Siewierz (12:30) - Gołuchowice - Chruszczobród - Łęka - Okradzionów - Sławków (14:50) - Korzeniec - Niwa - Burki - drewniany most na Białej Przemszy - Park "GródeK" Jaworzno Szczakowa (17:15) - Sosnowiec Maczki - Sosn. Ostrowy Górnicze - D. G. Strzemieszyce Wlk - D. G. Wzgórze Gołonoskie (18:45) - D. G. Gołonóg PKP


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2021, 11:09 

Dołączył(a): 15 gru 2009, 15:13
Posty: 548
Lokalizacja: Częstochowa
W sobotę 11 września pojechaliśmy ze stacji kolejowej w Wiesiółce do Ojcowskiego Parku Narodowego i z powrotem. Podobnie jak podczas poprzednich wyjazdów szukaliśmy jak najmniej męczącej, krótkiej i jednocześnie bezpiecznej trasy do OPN. 12 sierpnia jechaliśmy DW 783 na odcinku Pazurek - Chrząstowice i nie jest to przyjemna i bezpieczna droga. Tym razem postanowiliśmy dojechać z Golczowic do Chrząstowic przez Cieślin, Kolbark i Zarzecze, co ograniczyło nam jazdę po DW 783 do minimum, ale zafundowaliśmy sobie solidny podjazd w Kolbarku. Podczas powrotnej drogi również udało się skrócić jazdę po ww. drodze do odcinka Kolonia Ziemkówka - Pazurek. Nasza trasa przebiegała generalnie spokojnymi, lokalnymi drogami biegnącymi obniżeniami i dolinami rzecznymi: Centurii, Białej Przemszy, Tarnówki i dawnej Białej Przemszy. Do OPN większych podjazdów było raptem kilka: w Chechle, Kolbarku, przed Jangrotem od Cieplic, kilka mniejszych na tzw. "Białej Drodze" i przed Wielmożą, którego można było uniknąć zjeżdżając prosto do Sułoszowej. W drodze powrotnej trudniejsze odcinki trafiły się jedynie przed Braciejówką od strony śródpolnych sułoszowskich asfaltów i na Drodze Skotnickiej z Braciejówki do Kol. Kazimierówka. Te fragmenty trasy pokonaliśmy jadąc z góry, w odwrotną stronę liczne kamienie, sypkie szutry i piach mogą utrudnić podjazd. Gdyby tu utwardzono drogę, byłaby świetna alternatywa dla sakwiarzy. Nasza trasa: Wiesiółka PKP (11:40) - Słotwina - Niegowoniczki - Jeziorowice - Błojec - Skałbania - Chechło - Golczowice (13:00) (Postój - P) - Cieślin - Kolbark - Zarzecze - Chrząstowice - DW 783 - Droga Pożarowa 12 - Cieplice cm. (14:05) - Jangrot (14:15) (P) - Biała Droga cm. (14:40) - Wielmoża (15:00) - Dolina Zachwytu (Młynnicka - OPN) p. Herianówkę (15:15) (P) - Pieskowa Skała (16:00) - Podzamcze - Sułoszowa kościół - Biała Droga - Wyżgóra - Wielki Dół - Braciejówka (17:00) (P) - Kolonia Ziemkówka (17:30) - Pazurek - Jaroszowiec stacja PKP - Zalesie Golczowickie - Golczowice (17:55) (P) - Chechło (18:30) - Grabowa - Niegowonice (18:50) - Łazy PKP (19:10). Licznik pokazał 113,5 km (w tym dojazd i powrót z Wrzosowiaka na stację PKP Częstochowa Raków (w sumie odjąć trzeba ok. 6 km), czas aktywnej jazdy 6 h 31 min, średnia 17,4 km/h. PS. Samotne drzewo w Sułoszowej faktycznie leży - podczas naszego rajdu z d.trefl i Rybakiem 25 lutego 2021 jeszcze stało.


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2021, 14:36 

Dołączył(a): 08 lut 2005, 10:43
Posty: 8763
Lokalizacja: Włodowice
No podjazdów/zjazdów trochę jest. Tak nawet się wczoraj zastanawiałem czy gdybym w piątek musiał do OPNu rowerem to którędy by w miarę szybko, a najgorsze górki i najbardziej ruchliwe drogi ominąć. Wyszło że jednak przez Łazy, Niegowonice, Chechło do Kolbarku i dalej jak jechałem http://jurapolska.com/wycieczki/rowerowa_15062021.php przez Cieślin, Jangrot do Sułoszowej. 70km i 4h trzeba by policzyć na zwykłym trekingowym rowerze.

Górki w Kolbarku strasznie nie lubię, wolę w kółko przez Bydlin i Zarzecze. Choć z drugiej strony zjazd później jest fajny ;)

_________________
JuraPolska.com - z nami poznasz Jurę - usługi przewodnickie, wycieczki piesze, rowerowe po Jurze K-Cz; spływy kajakowe Pilicą, Liswartą, Nidą.
Kajakiem, pieszo, rowerem między Wartą, Nidą i Pilicą - blog wycieczkowy.
Towarzystwo Jurajskie


Gora
 Zobacz profil WWW  
 
PostNapisane: 14 wrz 2021, 19:21 

Dołączył(a): 15 gru 2009, 15:13
Posty: 548
Lokalizacja: Częstochowa
Też mam wrażenie, że nic lepszego nie da się zaplanować. Najlepszy start dla dojeżdżających koleją to Łazy lub Wiesiółka. Okolice Kolbarku zachwycają pięknymi i dalekimi widokami. 06 lipca zrobiliśmy rajd, którego jeden z odcinków przebiegał od Kolbarku drogą polną w okolice Chrząstowic (maszty antenowe), gdzie odbiliśmy na zachód do Młynów nad Białą Przemszą. Na pamiątkę mamy ładne zdjęcia.


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2021, 08:03 

Dołączył(a): 02 sty 2008, 20:49
Posty: 592
Lokalizacja: Dupice
Drzewo na Białej drodze przewróciło się 2 tyg temu. Nawet w gazetach pisano....:)


Gora
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utworz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest 20 wrz 2021, 11:20


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkownikow i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątkow
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postow
Nie możesz usuwać swoich postow
Nie możesz dodawać załącznikow

Szukaj:

Informujemy, iż forumjurajskie.pl w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności używa pliki cookies.
Więcej informacji na ten temat w linku: Polityka prywatności

Wydawnictwo

Zamek

Towarzystwo

Kajakiem

Sklep Arsenał

Jura Paintball Silesia

JuraInfo.pl - noclegi na Jurze


ForumJurajskie.pl służy pogłębianiu wiedzy o Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej, oraz okolicznych regionach m.in. Obniżeniu Górnej Warty, Jurze Wieluńskiej, Progu Lelowskim, itd.
Poruszane jest tu całe spektrum zagadnień związanych z historią, etnografią, kulturą, środowiskiem przyrodniczym, oraz turystyką i krajoznawstwem obszaru Jury Polskiej.
Możesz zaprezentować jurajskie zdjęcia, zapytać o bazę noclegową, wybrać najciekawszą trasę wycieczki, czy też dowiedzieć się o mniej znanych miejscach.

Właściciel ForumJurajskie.pl / JuraPolska nie bierze odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum przez użytkowników,
jednocześnie zastrzega sobie prawo do usunięcia wpisów naruszających zapisy regulaminu forum.
Kontakt z administratorem forum - zobacz tutaj.



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL