Jurajskie Forum Dyskusyjne
http://forumjurajskie.pl/

Gdzie ten krzyż?
http://forumjurajskie.pl/viewtopic.php?f=23&t=434
Strona 5 z 5

Autor:  Michał [ 03 cze 2018, 15:35 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Dokładnie, zawsze jak tam zajeżdżam (a w Dankowie bywam regularnie), to właśnie od "głównej drogi". Z Popowa też zawsze lewym brzegiem warty jeżdżę - jakoś polubiłem drogę przez Szyszków.

Autor:  kgb [ 04 cze 2018, 21:43 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

kgb napisał(a):
a moze ktos zgadnie gdzie jest ten krzyż dla podpowiedzi nnapisze powiat krakowski

krzyz znajduje sie na skrzyzowaniu drog polnych pomiedzy Wielmoza a Grodziskiem kolo Skały

Autor:  Robert [ 05 cze 2018, 07:14 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

To już koniec świata, chyba nikogo z forum tam jeszcze nie było ;)

Autor:  Gergely [ 29 sie 2018, 22:16 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Jak w tytule.
Krzyż stoi jeszcze dzięki widocznemu drzewu (to chyba czereśnia). Dla ułatwienia - Jura Północna.

Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 223.55 KiB | Przeglądane 1033 razy ]

Autor:  Michał [ 30 sie 2018, 06:23 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Na samym końcu świata, znaczy Wyżyny Częstochowskiej, +/- 3 górki od wschodniego krańca przełomowego odcinka Warty.

Autor:  smar [ 30 sie 2018, 10:11 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Michał napisał(a):
Na samym końcu świata, znaczy Wyżyny Częstochowskiej, +/- 3 górki od wschodniego krańca przełomowego odcinka Warty.

Czyli gdzieś za Przeprośną Górką na wysokości Jaskrowa? Często bywam w tych okolicach - ostatni raz rowerkiem wczoraj - ale miejsca nie kojarzę. Szkoda :(

Autor:  Gergely [ 30 sie 2018, 17:49 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Podpowiedź - dla tych, którzy już wiedzą i dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą. :)

Załączniki:
2.jpg
2.jpg [ 227.6 KiB | Przeglądane 998 razy ]

Autor:  Gergely [ 31 sie 2018, 13:43 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Krzyż stoi na terenie gminy Olsztyn.

Autor:  Michał [ 02 wrz 2018, 19:16 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Bukowno-Dwór, południowe zbocza wzgórza Kierków.

Autor:  Gergely [ 03 wrz 2018, 06:34 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Dokładnie tak!

Autor:  Robert [ 12 wrz 2018, 20:02 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Dla odmiany krzyż jurajski :P

Załączniki:
zag.jpg
zag.jpg [ 203.6 KiB | Przeglądane 715 razy ]

Autor:  Robert [ 29 wrz 2018, 08:01 ]
Tytuł:  Gdzie ten krzyż?

Mirów https://goo.gl/maps/S9j2K93zVeN2

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/